do góry

E-BOK

 

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

link do e-BOK:  https://e-bok.arn.nysa.pl

Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o. mając na uwadze stałe podnoszenie jakości świadczonych usług uruchomiła eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

System eBOK jest platformą internetową, która poprzez internetowy system zgłoszeniowy usprawni i ułatwi Państwu kontakt z pracownikami ARN Sp. z o.o. oraz zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu daje możliwość sprawdzenia m.in. historii finansowej, wysokości opłat, sald płatników, informacji o stanie liczników oraz rozliczeń mediów. Z eBOK mogą Państwo korzystać zarówno z wykorzystaniem komputera stacjonarnego, jak i urządzeń mobilnych (np. smartfon, tablet).

Szczegółowe informacje dotyczące zasad logowania i sposobu korzystania dostępne są u pracowników Spółki pod numerami telefonów kontakt.

Zapraszamy do darmowego korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta https://e-bok.arn.nysa.pl

Uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zostało zrealizowane w ramach projektu pn. „Świadczenie e-usług w obszarze mieszkalnictwa i rekreacji przez Agencję Rozwoju Nysy Sp. z o.o. w Gminie Nysa” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.

 

 

 

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H